Mijn favoriete nagellakjes

lorealcolorriche

Ik ben helemaal in de ban van de Color Riche lakjes van L’Oréal. Ik heb nu zo’n vijftal kleuren in huis en ik vind ze één voor één geweldig: rijke kleuren (what’s in a name?) die makkelijk lakken, snel drogen en dat alles voor een klein prijsje, namelijk 5,99 euro per flesje. Oké, de slanke flesjes bevatten maar 5 ml product, maar hoeveel nagellakjes heb jij al tot de laatste druppel opgebruikt?

Het ene kleurtje lakt al iets fijner dan het andere, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van deze nagellak. Het borsteltje heeft nét de juiste dikte om de kleur netjes aan te brengen. Bovendien dekken de meeste kleuren in twee laagjes.

lorealcolorriche2

Van links naar rechts: 202 Marie Antoinette, 305 Dating Coral, 210 Shocking Pink, 406 Burgundy Diva en 910 Gold Carat.

Volgens L’Oréal bevatten de Color Riche lakjes een ingebouwde geltextuur, dit zou het effect van gelnagels nabootsen. Persoonlijk vind ik dat niet alle tinten er ‘gel like’ uitzien, maar er hebben mij toch al enkele mensen gevraagd of ik gelnagels droeg wanneer ik de kleur Dating Coral ophad.

Deze herfst ben ik vooral fan van de kleur Burgundy Diva, een mooie bordeaux kleur met subtiele shimmer. Op de volgende foto’s draag ik 2 laagjes, gevolgd door een laagje Quick Dry & High Shine topcoat van Catrice.

burgundy diva3

burgundydiva4

Het leukst van al vind ik nog het ruime assortiment aan kleuren: van schreeuwerige knalkleurtjes tot ingetogen en classy nuances, je vindt het er allemaal. Ook de speciale topcoats zijn de moeite waard!

Geef een reactie

