Outfit of the day

Op een mooie herfstdag als vandaag koos ik voor een comfy en stoere outfit.

trui5

Ik draag een casual trui met platte, shiny studs op de schouders. Daaronder draag ik een simpele zwarte skinny jeans.

tas5

Dit combineerde ik met een boyfriend watch en studded armbandje. Natuurlijk kan een stoere handtas niet ontbreken!

schoenentas5

Ik koos voor een paar stoere sneakers met goudkleurige gespen, omdat die matchen met mijn handtas.

schoenen5

Om het geheel af te maken koos ik voor een zwart leren jasje.

jas6

Dit is de complete outfit!

Leren jasje – Vero Moda
Donkergrijze trui – Only
Zwarte skinny jeans – Zara
Schoenen – Tamaris
Handtas – H&M
Boyfriend watch – Michael Kors
Armbandje – New Look

2 gedachtes over “Outfit of the day

Geef een reactie

