Killer combo

marineburgundy2

Toen ik gisteren in Flair bladerde, spotte ik een prachtige kleurencombinatie. Je raadt het al: marineblauw en burgundy. Nu zal je me zelden of nooit betrappen in een donkerblauw ensemble. Na een middelbare schoolcarrière die gehuld was in een donkerblauw uniform, kan ik simpelweg nog steeds geen blauwe kledingstukken zien. Laat staan dat ik ze aantrek. Burgundy daarentegen is een van mijn favoriete herfstkleuren. Het is een tint die volgens mij iedereen wel staat, makkelijk te combineren is en bovendien een gezellige warmte uitstraalt.

Beide kleuren zijn nogal gewoontjes als je ze draagt met andere neutrale kleuren zoals zwart, beige of wit. Maar de combinatie van beide heeft wél wat meer pit. Misschien moet ik opnieuw wat investeren in de donkerblauwe stuks? Ik heb hoe dan ook 3 leuke looks bedacht met burgundy en marineblauw in de hoofdrol. Zoals je ziet zijn beide tinten goed vertegenwoordigd in de najaarscollecties.

Welke vinden jullie de leukste? Mijn favoriet is nummer 2.

Look 1:

look1

1. Vero Moda – €29,95

2. H&M – €39, 95

3. H&M – €4,95

4. Pieces (Asos) – €51,22

Look 2:

look2

1. H&M: €29,95

2. Vero Moda: €59,95

3. Bulaggi (Torfs): €89,95

4. H&M: €9,95

5. Sacha: €49,95

Look 3:

look3

1. Vero Moda: €24,95

2. H&M: €14,95

3. H&M: €14,95

4. H&M: €4,95

Geef een reactie

