Outfit of the day: casual chic

front

Ondanks de iets minder goede weersomstandigheden wilde ik vandaag toch wat outfit of the day foto’s maken. Samen met mijn zus trotseerde ik het gure herfstweer om jullie mijn outfit te tonen!

Dit is mijn complete outfit. Zoals gewoonlijk koos ik voor een comfortabele outfit met enkele leuke accenten. Ik heb een voorliefde voor de kleurencombinatie zwart en goud en vind dat deze kleuren vooral tot hun recht komen in de herfst en winter.

foto7

Laten we beginnen met mijn schoenen. Ik koos voor een paar zwarte ballerina’s met een strikje, omdat ik die leuk vind staan onder mijn legging. Ik vrees wel dat ik mijn ballerina’s binnenkort zal mogen opbergen tot de volgende lente!

foto9

foto10

Aangezien het nog niet zo koud is, lukt het nog steeds om een legging te dragen. Ik koos hier voor een iets steviger en naar mijn gevoel chiquer exemplaar met een leuk accent op de heupen. Mijn nagels heb ik gelakt in een zwart-gouden tint.

foto2

Mijn zwart-wit geweven trui is voorzien van een leuk borstzakje. In de winkel word ik steevast verliefd op dergelijke details!

foto8

Dit alles combineer ik met een klein tasje in Chanelstijl. Merk ook hier weer het strikje op! 😉

foto3

En natuurlijk kan mijn geliefde boyfriend watch niet ontbreken.

foto4

Dit combineerde ik met één van mijn favoriete paar oorbellen.

foto5

Close-up.

foto6

Als laatste een foto die het niet van zijn beeldkwaliteit moet hebben, maar ik wou jullie het mooie decor niet onthouden!

foto

Trui – Only
Legging – Zara
Schoenen – H&M
Tasje – Forever 21
Horloge – Michael Kors
Ring – H&M
Oorbellen – Ted Baker (Asos)

Locatie: Lange Vesting in Brugge

3 gedachtes over “Outfit of the day: casual chic

Geef een reactie

