Outfit of the day: casual glam

outfit of the day

Vandaag heb ik een nieuwe outfit of the day voor jullie. Het is een prachtige, zonnige dag, ik kon niet anders dan mijn geliefde optrommelen om enkele foto’s te maken. Kijk je mee?

Aangezien het buiten fris begint te worden, droeg ik mijn nieuwe grijze jas in trui-stof. De jas is voorzien van een grote, zachte kap waarmee ik me lekker kan induffelen.

outfit of the day

Toch draag ik hier graag nog mijn bordeaux circle scarf bovenop, zodat ik zeker geen kou lijd!

outfit of the day

Mijn bordeaux broek combineerde ik met een van mijn favoriete bloesjes. Het kraagje met gouden pailletjes maakt de outfit meteen al wat chiquer.

outfit of the day

Daarboven draag ik een simpele grijze cardigan met (iets minder opvallende) pailletten op de zakjes.

outfit of the day

Wat schoenen betreft koos ik voor mijn favoriete zwarte enkellaarsjes (wat wel niet evident is op de Brugse kasseien).

P1060833

Hieronder zie je nog eens de complete outfit. Het bloesje en de hoge hakken zorgen voor de nodige glam, de simpele cardigan en mijn nonchalant kapsel maken het geheel dan weer iets meer casual.

outfit of the day

Jas – New Look
Sjaal – H&M
Bloesje – New Look
Cardigan – H&M
Broek – H&M
Schoenen – Clarks

Locatie: Site Oud Sint-Jan in Brugge

4 gedachtes over “Outfit of the day: casual glam

Geef een reactie

