Sweater weather

sweater weather

Mijn favoriete kledingstuk van het moment? Dat is zonder twijfel de sweater! Hoewel mijn kleerkast uitpuilt van de truien, kan ik er maar geen genoeg van krijgen. Ik heb het nu eenmaal altijd koud in de winter, een dikke trui is dus geen overbodige luxe. Dat sweaters dit seizoen extra hip zijn, kan ik alleen maar toejuichen!

Momenteel ben ik helemaal weg van de sportievere, katoenen sweaters zonder kap. Heel mooi in combinatie met een skinny jeans of plooirokje! Wil je je outfit nog wat meer pit geven? Laat dan het kraagje van je hemd zien boven je trui of draag een mooie statement necklace.

Een warme, gebreide trui kan natuurlijk ook niet in je kast ontbreken als je de winter goed wil doorkomen. Met een dikke trui kan je wel snel iets voller tonen. Ik combineer een dikke, oversized trui dan ook graag met een legging om mijn silhouet te behouden.

Eigenlijk kan je met een trui alle kanten uit, en dat maakt het nu net zo leuk! Met een dikke, wollen trui creëer je een comfy en casual look. Maar een trui kan ook feestelijk en chique zijn (denk maar aan glitters, pailletjes en uitsnijdingen). Ga je liever voor een jonge, sportieve look? Kies dan een sweater met opschrift of leuke print.

Hieronder heb ik alvast wat inspiratie bijeengeraapt. Ik zocht enkele leuke sweaters uit in een aantal bekende webshops. Welke zijn jouw favorieten? 1,7, 8 en 13 vind ik super!

sweaters

  1. Vero Moda – €39,95
  2. Only (via Asos) – €33,79
  3. Zara – €29,99
  4. Zara –  €49,95
  5. H&M – €19,95
  6. H&M – €19,95
  7. Bershka – €14,99
  8. Zara – €25,95
  9. H&M – €19,95
  10. Vila – €39,95
  11. New Look – 17,99
  12. Asos – €51,36
  13. Asos – €60,82
  14. H&M – €49,95
  15. Asos – €51.36
  16. Only – €39,95
2 gedachtes over “Sweater weather

  1. Ben fan!
    Van je blog, van je artikels!
    Echt leuk .

    Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog want dit is echt een leuke blog! 😉

    Groetjes
    Amélie, ( Amélie’s Blog)

Geef een reactie

