New in

frontt2

Ik vind het stiekem altijd leuk om nieuwe aankopen van bloggers te bekijken. Daarom leek het me wel een leuk idee om mijn nieuwe spullen ook met jullie te delen. Kijk je mee?

P1070361

Ik probeer de laatste tijd echt wat minder te kopen. Geen makkelijke opdracht als je werkt in een van je lievelingswinkels en dus dagelijks mooie kledingstukken onder ogen krijgt! Gelukkig had ik nog een cadeaubon van Zara. Ik kocht er deze trui in luipaardmotief. Ik ben helemaal verslaafd aan dit soort zachte, comfy truien!

P1070368

P1070386

Wat ik echt mis in mijn kleerkast zijn simpele, basic T-shirts. Daarom kocht ik dit losse, grijze exemplaar. Ook bij Zara uiteraard.

P1070333

Het laatste kledingstuk dat ik bij Zara kocht, is deze zwarte skinny jeans. Mijn vorige zwarte skinny was by far mijn favoriete broek. Ik leefde er zowat in, dus die was dringend aan vervanging toe! Het is een comfortabele broek in stretchy materiaal, I like!

P1070383

Ik kon het ook niet laten om deze trui met pailletten te kopen. Dit is echt helemaal mijn ding: een sportieve, comfy trui met feestelijke pailletjes! Ik bestelde hem op de webshop van Vero Moda en ben er superblij mee!

P1070378

P1070380

Hieronder enkele foto’s van mezelf met mijn nieuwe aanwinsten:

foto 2

foto 56

foto 1

6 (2)

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Een gedachte over “New in

Geef een reactie

