New in: solden

solden3

Vandaag laat ik jullie zien wat ik onlangs kocht in de solden. Eigenlijk ben ik niet zo’n soldenfan: de drukte en chaos worden mij al snel te veel en op de een of andere manier word ik altijd meer aangetrokken door de nieuwe collecties. Toch vond ik enkele leuke spulletjes, vooral bij Zara. Kijken jullie mee?

Bij Zara vond ik dit leuke T-shirtje, dat ik waarschijnlijk vooral in de zomer zal dragen. Ik ben fan van het detail op het borstzakje!

tshirt trafa

trafadetail

Ook kocht ik er dit crèmekleurige hemdje met zwarte randjes. De stof is wel erg doorzichtig. Ik moet nog even uitzoeken wat ik eronder kan dragen.

bloesje2

bloesje3

Altijd handig, een paar simpele topjes! Ik kocht een zwart en wit exemplaar dat ik zo kan dragen, maar ook onder iets anders.

topjes

Bij Zara vond ik ook dit leuke neonroze bloesje! Ik kijk ernaar uit dit te dragen als het buiten wat zonniger wordt!

bloesje

Mijn laatste Zara-item is dit zwarte truitje (dat ik wel nog eens moet strijken). Ik vond dit al leuk toen het nieuw binnenkwam in de winkel, maar vond het toen wat te duur. Ik kocht het onlangs met 50% korting!

truitje

truitje2

Bij H&M vond ik nog een pakje Hello Kittysokken met korting. Dit zijn echt mijn favoriete soort sokken als het koud is!

sokken

Ook vond ik er een paar leuke winterhandschoenen.

handschoenen

Bij Rituals kocht ik twee geurkaarsen, namelijk Under A Fig Tree en Spring Garden. Ik vind de geurkaarsen van Rituals de beste die er zijn, jammer genoeg zijn ze wel niet goedkoop. Daarom probeer ik altijd mijn slag te slaan in de solden. Ik denk zelfs dat ik er binnenkort nog eentje ga kopen! Dan kan ik weer enkele maanden verder.

rituals

Als laatste vond ik een mooie beha bij Women Secret. Ik vind het daar altijd de moeite in de solden, zeker naar het einde toe vind je er ondergoed voor een prikje!

beha1

beha2

Dit was het! Hopelijk vonden jullie het leuk mijn koopjes te zien. Wat heb jij zoal gekocht in de solden?

4 gedachtes over “New in: solden

  1. Leuke soldenkoopjes, ik heb vooral veel basics ingeslagen tijdens de solden maar ik denk dat ik op het einde van de maand nog eens ga kijken of er nog iets leuks ligt 😉

Geef een reactie

