Outfit of the day

frontVandaag heb ik een nieuwe outfit of the day voor jullie. Vrijdag was het mooi weer buiten (koud, maar zonnig) en besloten we snel even naar buiten te gaan voor foto’s. Kijk je mee?

foto2a
Ik ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan sweaters. Dit is mijn allernieuwste exemplaar en helemaal summer proof! Hoewel ik de fluotrend van vorige zomer toch wel wat beu ben, blijf ik toch een zwak hebben voor neon koraal! Ik vind het zo’n leuk knalkleurtje, iets specialer ook dan felroze!

brug1

Hierbij droeg ik mijn favoriete zwarte skinny jeans en winterse sneakers. Casual, zoals ik het graag heb!

shoes1

Sweater – Only
Broek – Zara
Sneakers – Tamaris

Locatie: Bevrijdingslaan/Graaf Visartpark Brugge

5 gedachtes over “Outfit of the day

Geef een reactie

