Tag: the blog friendship booklet

blog friendship booklet
Herinner je je nog de vriendschapsboekjes van vroeger? In de lagere school vond ik het fantastisch om zulke boekjes in te vullen en vooral om mijn boekje mee te geven met anderen. Vaak kwam ik dingen te weten van mijn klasgenootjes die ik helemaal nog niet wist. Onlangs spotte ik op de blog van Zoë (Zolea.be) een virtueel vriendschapsboekje, hoe leuk! Natuurlijk moest ik dit invullen. Benieuwd naar mijn antwoorden?

templatevriendschapsboekje_zpsc694e5aatemplatevriendschapsboekje2_zpsefab1afa

Wat een leuke manier om bloggers beter te leren kennen, niet?

De lege templates kan je vinden op de pagina van Zolea, op die manier kan het boekje ook invullen en op je blog posten. Yay!

Een gedachte over “Tag: the blog friendship booklet

Geef een reactie

