Trend: (bijna) witte nagels

LK1006-detail23

Pastelkleuren? Ik ben fan van het eerste uur! Babyblauw, mintgroen en suikerspinroze: zowat alle sorbetkleurtjes kunnen mij bekoren. Niet alleen mijn kleerkast is daar het bewijs van, ook mijn nagellakstash bevat tal van lieve kleurtjes! Dit jaar ben ik helemaal mee met de trend van nagels die zo licht gelakt zijn dat ze bijna wit lijken. Vooral bij gebruinde huidjes vind ik dit prachtig staan!

Essie heeft heel wat zoete kleurtjes in haar assortiment en daaruit koos ik de leukste ‘bijna witte’ tinten. De swatches heb ik niet zelf gemaakt, ik heb namelijk niet alle kleurtjes in mijn bezit én ik ben eerlijk gezegd niet zo’n goede swatcher als het op nagellak aankomt.

Find me an Oasis

Essie-Find-Me-an-Oasis2
Dit is een hele mooi lichtblauwe kleur!

Go ginza!

essie go ginza

Deze heb ik zelf ook, een zachte lila kleur.

No baggage please

no baggage please

Dit is dan weer een lichtroze kleur die iets minder wit lijkt, maar die ik toch heel mooi vind!

Fiji

acc26e8067dfc170f8154a3699cc8e2d
Dit is mijn laatste aankoop en ik vind de kleur helemaal fantastisch! Héél lichtroze.

French Affair

essie french affair

Ook deze kleur is weer wat donkerder, maar ik vind hem nog steeds erg mooi.

Hieronder nog wat leuke inspiratiefoto’s:
de7f74d53c89d28262254fff1cfd1acf

largejbhj4

largejhk

largeklkl

large4

large5

Ik heb sowieso een voorliefde voor alle pastellakjes, maar zeker deze ijzige kleurtjes zal je de komende maanden op mijn nagels terugvinden. Wat een leuk contrast met de donkere nagellak van de afgelopen tijd!

Wat vind jij van deze trend? Ik snap wel dat veel mensen dit kitscherig vinden.

7 gedachtes over “Trend: (bijna) witte nagels

  1. Pingback: Mijn summer essentials | Fashion Fever

Geef een reactie

