Workout wear

2014-02-04
Sinds ik mezelf heb uitgedaagd om gezonder te gaan leven, probeer ik enkele keren per week naar de fitness te gaan. Dat is niet altijd zo vanzelfsprekend: ’s avonds ben ik vaak moe en opteer ik liever voor een avondje bankhangen. Wanneer dat niet het geval is, spendeer ik graag wat tijd aan mijn blog. Ik moet mezelf met andere woorden flink aansporen om toch maar die sportschoenen aan te trekken.

Gelukkig bestaat er zoiets als sportkledij, wat voor mij toch een goede motivatie is. Ten eerste heb je een excuus om nieuwe kleren te gaan kopen (want ditmaal heb je ze echt nódig). Bovendien voel je je gewoon beter in je vel als je in een sportieve, vrouwelijke outfit kan sporten. Dat is bij mij tenminste het geval. Neen aan de oude trainingsbroeken en oversized T-shirts dus!

Ik vermoed dat ik niet de enige ben met het ambitieuze voornemen om regelmatig te gaan sporten. (Als je het na één maand al opgegeven hebt: foei!) Daarom heb ik voor jullie wat mooie sportkledij uitgezocht. Hieronder zie je mijn favoriete stuks. Leuk is dat zelfs de gewone kledingketens steeds meer met een sportcollectie op de proppen komen, zoals sinds kort Hunkemöller. Maar vergis je niet, ook bij (het ietwat saaie) Decathlon vind je echt leuke en kwalitatieve sportkledij voor een klein prijsje!

Wat zijn jullie favoriete items? Ik word gewoon blij van al die kleurtjes! Je zou (bijna) spontaan zin krijgen om te gaan sporten!

sportkledij1 kleinsportkledij2 kleinsportkledij3 klein

1. Top – Decathlon: €12,95 11. Broek – Decathlon: €18,95
2. Trui – Decathlon: €17,95 12. Broek – Only: €34,95
3. Sweatpants – Only: €34,95 13. Sporttas – Only: €12,95
4. Sweater – Only: €39,95 14. Sportbeha – Hunkemöller: €27,99
5. Top – H&M: €14,95 15. Legging – Hunkemöller: €27,99
6. Short – Hunkemöller: €22,99 16. Truitje – H&M: €14,95
7. Top – Decathlon: €6,95 17. (Push-up) sportbeha – Hunkemöller: €32,99
8. T-shirt – Decathlon: €9,95 18. Top met ingewerkte beha – Decathlon: €14,95
9. Top – Decathlon: €9,95 19. Sportbeha – H&M: €14,95
10. Top met kap – Decathlon: €16,95 20. Top – Decathlon: €12,95
4 gedachtes over “Workout wear

  1. Ik herken mijzelf hier zo hard in! 😀 Ik vind vooral die iets sportievere topjes leuk die toch nog wat losjes zitten. En inderdaad leuke kleurtjes, maar echt zin in sporten krijg ik er niet van. Wel om deze items aan te doen ^^

    x Aurélie

  2. Hier zitten enkele toffe sport items tussen! Ik vind vooral die broek van nummer 3 erg leuk. Strakke broeken staan me totaal niet om in te sporten, heb het gevoel alsof alles dan zo flubbert haha ! x

Geef een reactie

