Review: Hema moisturising lipgloss

hemalipglossfront

Ik ben geen lipgloss girl, integendeel, ik ben eigenlijk helemaal niet te vinden voor het plakkerige goedje. Maar als ik ergens een mooi nudekleurtje spot, ben ik meestal toch niet te houden. Zeker niet als er een lief prijskaartje aan vasthangt. Zo ging het dus met dit Hema lipglossje. Ik zag het prachtige vernieuwde make-up- en verzorgingsschap en voelde een onweerstaanbare drang om de kleurrijke producten van dichterbij te bekijken. Normaal gezien ben ik niet zo’n fan van Hema make-up (die bovendien steeds duurder wordt, heb ik de indruk). Maar ik zag deze lichtroze, fonkelende moisturising lipgloss en besloot het toch maar een kans te geven.

hemalipgloss2

hemalipgloss1
Zo ziet de lipgloss eruit in de huls. Een mooie, strakke verpakking vind ik. Ik heb de indruk dat Hema, met haar vernieuwde make-upafdeling, toch wel moeite doet om iets moderner en chiquer voor de dag te komen. I like!

Het valt misschien niet zo goed op op onderstaande foto, maar de applicator is heel klein. Bovendien neemt hij niet veel product op, wat het aanbrengen wel wat lastig maakt.

hemalipgloss3(Ja, dat zijn mijn haren in de rechterbovenhoek. Ik ben duidelijk nog geen bedreven fotograaf ;-))

Het kleurtje vind ik mooi, naturel. Op de lippen is ‘ie iets transparanter dan in de verpakking vind ik, minder roze althans.

Qua houdbaarheid scoort deze lipgloss zeer slecht. Hij lijkt wel vanzelf (zonder ook maar te eten of drinken) te verdwijnen van mijn lippen. Of hij echt ‘moisturising’ is, betwijfel ik ook. Mijn lippen zijn niet per se meer gehydrateerd na het aanbrengen van dit product.

hemalipgloss

Makkelijk om in de handtas te gooien (want te combineren met zowat alle make-uplooks en kleding), maar niet voor uitgebreide diners dus, deze Hema lipgloss!

Deze lipgloss, nummer ‘02’, is te koop voor 3,50 euro bij Hema.

Zijn jullie over het algemeen fan van Hema make-up?

2 gedachtes over “Review: Hema moisturising lipgloss

Geef een reactie

