Zara wishlist

zarawishlist
Terwijl het buiten nog vijftig tinten grijs en grauw is, begint de zomercollectie stilaan haar weg te vinden naar de winkelrekken. De felle kleurtjes, vrolijke prints en luchtige stofjes zijn in aantocht, daar word ik blij van! Het is geen geheim dat Zara een van mijn favoriete kledingwinkels is, ik heb er dan ook al heel wat leuke nieuwe items gespot. Bij deze mijn lente/zomer wishlist, wel met een korrel zout te nemen, want als ik dit allemaal zou kopen kan ik een maand overleven op water en brood (wat dan wél weer goed zou zijn voor de lijn).

Collages1 Collage2 collage3Laten we mijn favoriete items eens in actie bekijken (wat toch altijd een beter beeld geeft):

zara zomer
Wat een leuke, comfy trui! Vooral mooi bovenop een simpele blauwe skinny jeans en met een nonchalant opsteekkapsel. Zachtroze is een van mijn favoriete modekleuren van het moment.

zara zomer
De kleur van dit losse bloesje is nog mooier in real life. Het is een soort hemelsblauw dat erg chique staat.

zara zomer
Ik koop zowat al mijn broeken bij Zara omdat ze voor mij de perfecte pasvorm hebben. Ook deze high waisted broek spreekt mij wel aan! Ik heb nog geen enkele broek met hoge taille, ook al omdat ze de laatste jaren onvindbaar zijn voor mij. Als deze broek goed zit, dan geef ik de cropped top misschien wel een kans!

8228026405_2_3_1
Een simpele blauwe skinny jeans! Eigenlijk mis ik op dit moment wel een blauwe skinny die mij perfect past. Dit exemplaar vind ik mooi omdat het er wat steviger uitziet (je weet wel: echte jeans en geen stretchy denimachtige stof).

zara zomer
Ik hou wel van de navystijl en vind dit een leuk hemdje. Het oogt volgens mij wel mooier als je wat meer rondingen hebt dan het model op de foto (check).

zara zomer
Oh my god. Wat een prachtig, mooi, schattig, lief manteltje! Dit wil ik echt heel graag kopen, al houden de korte mouwtjes mij wel wat tegen. Then again, dat model heeft vast hele lange armen en ik niet, dus dat zal wel geen probleem vormen. Volgens mij geeft dit jasje ook echt genoeg warmte op frisse lentedagen. I love it!

zara zomer
De perfecte blazer! Een zacht sweaterstofje, grijs, lederen details: yup, dit is voor mij gemaakt! Ik draag bijzonder graag grijs en wil dit graag combineren met wit en zwart, twee van de trendkleuren voor deze zomer!

zara zomer
Ik heb iets met de combinatie van grijs en lichtroze, ik vind het zo’n beetje lief en stoer tegelijk. Tot op vandaag heb ik nog geen grijze skinny jeans in mijn bezit. Misschien moet ik daar maar eens in investeren. Ik zie de combinatie met het lichtroze manteltje alvast helemaal zitten!

zara zomer
Wanneer het iets kouder is, draag ik graag longsleeves onder mijn trui. Ze vliegen dan ook met hopen in de was, waardoor een paar extra stuks geen overbodige luxe zijn! Nog eentje om aan mijn stapel toe te voegen: dit leuke exemplaar met elbow patches. Ik vind het kapsel van dit model trouwens ook wel heel stoer.

zara zomer
Ik wil graag een basic Zara bloesje: simpel, vrouwelijk en makkelijk te combineren! Ik hou van deze bloesjes omdat ze wat losser zijn dan een klassiek hemd.

zara zomer
Oh, wat schattig! Ik heb een zwak voor kraagjes en kledij met leuke details. De achterkant van het bloesje is trouwens doorzichtig als ik het goed heb. Dat vind ik dan weer een minpunt, wegens niet echt workproof.

zara zomer
Mooie broek! Vooral de kleur vind ik erg speciaal, iets tussen roze en rood. Ik draag gewoonlijk wel geen kleurrijke broeken, dus ik weet niet of ik het zou aandurven om deze te dragen. Maar kleurrijk en zomers is ‘ie wel!

Wat vinden jullie van de zomercollectie bij Zara?

2 gedachtes over “Zara wishlist

Geef een reactie

