Outfit of the day

ootdfront
Het is alweer even geleden dat ik een outfit of the day online plaatste. Ik wilde van deze zonnige namiddag dan ook gebruik maken om enkele foto’s te nemen! Gelukkig kan ik altijd rekenen op mijn privéfotograaf aka het lief. 😉

Laten we beginnen met de eyecatchers van deze outfit, mijn nieuwste paar sneakers! Ik spotte deze prachtige exemplaren op Fashion Freaks en wist eigenlijk al meteen dat ik mezelf niet zou kunnen bedwingen. Ik twijfelde nog enkele dagen (heb je dit paar schoenen echt nódig?) en besloot ze dan toch maar in mijn winkelmandje te deponeren. Welgeteld één dag later stond de postbode al met mijn bestelling voor de deur (leve de webshop van Torfs!). Anyway, dit zijn ze dus:

shoesklein

shoes2klein

Zijn ze niet mooi? Het was liefde op het eerste gezicht!

En nu de rest van mijn outfit:

moiklein

kettingklein

handtasklein

geheelklein

Sweater – Mango
Legging – Zara
Schoenen – Torfs
Handtas – H&M
Horloge – Micheal Kors
Armband – Hema
Ketting – H&M

Locatie: Revillpark Brugge

2 gedachtes over “Outfit of the day

Geef een reactie

