Outfit of the day

front
Vandaag nam ik weer wat outfitfoto’s! Het lijkt buiten wel lente, dus besloot ik ook voor een iets lichtere outfit te gaan. Voor felle kleurtjes vind ik het nog nét iets te vroeg, maar die zullen ongetwijfeld de komende weken volgen. Kijk je mee?

De zon scheen heel erg fel (nu nog steeds trouwens), dus het was geen sinecure om duidelijke foto’s te maken!

1
I ♥ dit zwarte bloesje! Ik kocht het begin deze winter bij ZEB. Ik was al eeuwen op zoek naar een dergelijk zwart hemdje dat niét transparant is.

2
Ik kocht dit truitje enkele jaren geleden, maar vind het nog steeds leuk. Ik vind het ook iets specialer ogen dan een simpele cardigan!

3
4b
Om de outfit iets meer spring proof te maken, koos ik voor een lichtgekleurde broek. Deze beige broek kocht ik vorig jaar bij Zara, maar ook nu heb ik er al gelijkaardige exemplaren gezien.

5
Omdat deze outfit iets netter is dan wat ik gewoonlijk draag, besloot ik het geheel te combineren met een klassiek paar laarzen (mijn favoriete paar trouwens, ze lopen als pantoffeltjes!).

6
Hierboven zie je mijn laatste aanwinst: een Michael Kors handtas. Lang getwijfeld vanwege de prijs, maar oh zo blij ermee! Ook mijn boyfriend watch is van Michael Kors.

Jasje: H&M
Bloesje: Mango (ZEB)
Broek: Zara
Laarzen: Tamaris
Handtas: Michael Kors

Happy Sunday!

4 gedachtes over “Outfit of the day

Geef een reactie

