Mint obsession

kl2

Ik zou weleens een mint obsessie kunnen hebben. Ik ben he-le-maal into pastels. Leuke sorbetkleurtjes zoals zachtroze, lavendel en babyblauw maken me helemaal vrolijk! Maar één tint steekt er toch met kop en schouders bovenuit: mint! Mint houdt het midden tussen blauw en groen, maar is niet hetzelfde als turquoise, die kleur is naar mijn gevoel nog iets warmer. Mintgroen is juist fris, vrouwelijk en komt vooral tot z’n recht op een gebruinde huid. Het is enerzijds een erg opvallende kleur die in één klap je outfit opfleurt, maar anderzijds heeft het ook iets zacht en liefs.

Vooral de combinatie met andere pasteltinten zoals koraalrood en lichtroze vind ik prachtig! Maar ook samen met (gebroken) wit vind ik mintgroen mooi en lief ogen.

Ik ging alvast op zoek naar enkele inspiratiefoto’s!

zsdgfcv
tumblr_n1tlytLlN51syedmso1_500
tumblr_n1tgqegn7e1tnqg1io1_500
tumblr_n1su6nrL2E1t15f6vo1_500
tumblr_n1rdngzw1e1t6l58fo1_400
k
kl
large
jkhjkh
jkhdjkhs
hgfhgv
gjhgj
gfhhgvjhv
gfh
gdcgc
2013241_MARCH9LB2
1937640_FEB10LB1
1857658_spearmintlookbook

Ik krijg meteen zin in de lente als ik deze kleur zie! Zijn jullie ook fan?

Bron foto’s: Tumblr en We Heart It.

4 gedachtes over “Mint obsession

  1. Pingback: Shoplog maart | Fashion Fever

Geef een reactie

