Quick outfit of the day: spring fever!

frontie2

Vandaag even een snelle outfit of the day! Dat betekent: wel zin om foto’s te nemen, maar geen fotograaf voorhanden. Dan maar enkele foto’s in spiegelbeeld nemen, die snel bewerken en op mijn blog zwieren! Kijk je mee naar mijn outfit?

Het was echt waanzinnig mooi weer vandaag! Ik heb de lentekriebels helemaal te pakken en kan het niet laten om mijn geliefde pastelkleurtjes boven te halen!

2

1

Dit T-shirtje kocht ik zo’n 2 jaar geleden bij Zara in Berlijn, I still love it!

5

Pastelnagels horen er natuurlijk ook bij!

3

4

Dat mijn fototoestel ook een pastelkleurtje heeft, is echter puur toeval! 😉

Houden jullie ook zo van pastel?

3 gedachtes over “Quick outfit of the day: spring fever!

Geef een reactie

