Shoplog maart

shoplog

Aahh, wat is het lang geleden dat ik een artikel online plaatste! Hoog tijd dus om jullie een update te geven. Het leek me leuk om mijn laatste aankopen met jullie te delen, bij deze dus een shoplog van de afgelopen maand!

Ik probeer de laatste tijd een beetje op mijn uitgaven te letten en dat lukt eigenlijk wonderwel. Ik heb dus niet zo erg veel gekocht vorige maand! Meer nog: dit zijn mijn eerste aankopen uit de voorjaarscollectie!

trui2
trui

Ja! Ik heb een mintgroene trui! Al sinds vorige lente ben ik op zoek naar het juiste exemplaar, maar leek die maar niet te vinden. Nu vond ik eindelijk een leuke mint trui bij New Look: niet al te duur, niet té los of té aansluitend, maar juist goed! De losjes gehaakte stof en driekwartmouwen maken de trui lekker luchtig en spring proof! Ik ben duidelijk heel blij met deze aankoop!

Waar ik ook al zo lang naar op zoek was: een basic wit T-shirt. Klinkt makkelijk, maar in de praktijk leek het wel een onmogelijke opdracht. Mijn voorwaarden zijn nochtans simpel: niet doorzichtig, gemaakt van een kwalitatieve stof, aansluitend (maar onderaan wat losjes) en geen V-hals. Bij New Look vond ik iets wat aan deze eisen voldeed:

tshirt2
tshirt

Een statement necklace, ik kan er maar moeilijk aan weerstaan! Toen ik dit mooie exemplaar zag in de vernieuwde Bershka in Gent twijfelde ik even (‘je hebt er toch al genoeg?’), maar besloot ‘m toch maar mee te nemen. Ik ben namelijk verslaafd aan dit prachtige koraalkleurtje én had eigenlijk nog geen zomerse statementketting. Hij is ook heel wat minder zwaar dan mijn andere kettingen, wat hem extra geschikt maakt voor warme dagen!

ketting
ketting2

Ik ben een beetje verliefd op babyroze deze lente. Dit kleurtje is eigenlijk nog niet zo goed vertegenwoordigd in mijn kledingkast, aangezien ik mezelf beter vind staan met felle kleurtjes. Lichtroze bovenop een lichte huid kan al snel wat flets ogen, vind ik. Toch besloot ik mijn principes overboord te gooien (en dat terwijl ik zelfs nog geen béétje gebruind ben). Ik kocht dit leuke jasje bij Vero Moda. Deze zal je zeker nog voorbij zien komen in een shoplog!

jasje

Dit bikinibroekje spotte ik bij New Look voor een prikje! Ik vermoed dat de setjes afzonderlijk verkocht werden, want het bijhorende topje was niet meer te verkrijgen. Niet erg, want ik wil dit broekje graag combineren met een witte of zwarte bandeau bikinitop. Mooi meegenomen is het leuke detail op de heupen en de brede bandjes opzij. (Sinds mijn love handles de bovenhand genomen hebben, heb ik de bikinibroekjes met touwtjessluiting resoluut afgezworen!)

bikini4
bikini2

(In deze laatste foto is de kleur meer waarheidsgetrouw.)

Als laatste kocht ik ook deze barbieroze sweater bij Decathlon, voor 7,95 euro begot. Deze is louter bedoeld om te dragen in de fitness (geen overbodige luxe bij het opwarmen en stretchen). Het is een heerlijk zachte en warme trui, I love it!

sweater
sweater2

Hebben jullie al veel nieuwe dingetjes geshopt deze lente?

Een gedachte over “Shoplog maart

Geef een reactie

