Outfit of the day

front3

Vrijdag was het prachtig weer en ik kon het dan ook niet laten om voor een pasteloutfit gaan! Kijk je mee naar mijn outfit of the day?

1

Ik combineerde mijn mint-trui met een perzikkleurige broek. Eerlijk gezegd vind ik de kleuren in real life nog mooier overkomen, de foto’s maken het wat fletser. Omdat ik een vrije dag had, koos ik voor comfortabele sneakers.

laatste

3

6

Jasje: Only
Trui: New Look
Broek: Zara
Schoenen: H&M
Handtas: Michael Kors
Horloge: Michael Kors

Locatie: Oostendse Vaart/Waggelwaterbos

handtekening

Een gedachte over “Outfit of the day

Geef een reactie

