Casual spring outfit

front

Het leek me leuk om eens wat meer collages te maken met (in mijn ogen) leuke kledingcombinaties. Ik kan zelf ook urenlang kijken naar collages of style boards van andere bloggers en ik haal er altijd veel inspiratie uit! Kijk je mee?

Vandaag stelde ik voor jullie een simpele, stoer-maar-toch-vrouwelijke vrijetijdsoutfit samen. Dit is echt zo’n beetje mijn favoriete outfit van het moment!

 

casual spring outfit

1. Zonnebril – H&M: €6,95
2. T-shirt – Modemusthaves.nl: €24,95
3. Ketting – H&M: €7,99
4. Horloge – Modemusthaves.nl: €54,95
5. Skinny jeans – H&M: €29,99
6. Sneakers – H&M: €9,95
7. Shopper – H&M: €29,99

Natuurlijk zou deze outfit ook erg mooi zijn met een paar ballerina’s of hoge hakken, maar ik vind dat het ook best kan met een comfortabele sneaker.

Op dit moment kan het wel nog fris zijn buiten. Ik zou deze outfit dan ook combineren met een zwarte blazer voor een iets nettere look of een zwart leren jasje voor een stoere uitstraling!

handtekening

2 gedachtes over “Casual spring outfit

Geef een reactie

