Nieuwe obsessie: knuckle rings

Collages10
Ik weet het: ik ben dramatisch laat in het oppikken van deze trend. Ik vond de (above the) knuckle rings vorig jaar maar niks, maar nu heb ik plots ingezien dat het eigenlijk een supercute accessoire is!

Ik zag deze ringen steeds vaker voorbijkomen op Pinterest en We Heart It en ben er dan toch eindelijk voor gevallen. Tot voor kort leek dit sieraad mij vooral overbodig én onhandig (wat het wellicht nog steeds is). Maar geef toe: het hééft toch iets? Iets schattigs, iets zomers, iets stoers zelfs.

Ik heb alvast wat leuke inspiratiefotootjes gezocht:

knuckle rings

 

knuckle rings

knuckle rings

knuckle rings

knuckle rings

knuckle rings

knuckle rings

knuckle rings

rznt04-l-610x610-jewels-gold-stacked-rings-ring-cute-mid-finger-rings

knuckle rings tumblr_n6bj2mBbNt1rl36ljo1_500 knuckle rings

knuckle rings

 

Hoe cute zijn ze? Ik vind de knuckle rings vooral leuk bij een pastelkleurige manicure! Lekker zomers 🙂

Ik heb alvast een pakje simpele goudkleurige ringetjes (zoals hierboven te zien) besteld op eBay voor 0,75 euro (gotta love eBay!), ik ben benieuwd!

Wat vind jij van deze trend?

handtekening

 

3 gedachtes over “Nieuwe obsessie: knuckle rings

Geef een reactie

