Outfit of the day: sweatpants

front

Vandaag heb ik weer een Outfit of the day voor jullie! Ik moet zeggen dat ik poseren nog steeds erg moeilijk vind (om nog maar te zwijgen over de blikken van de voorbijgangers, ugh!), maar toch heb ik het gevoel dat mijn foto’s steeds meer op iets beginnen te lijken 🙂

1a

Deze outfit draait vooral rond mijn nieuwste sweatpants. Ik ben al langer fan van de sporty chic trend, maar vond nergens een joggingbroek die effectief het midden houdt tussen sportief en chique. Dit is het eerste exemplaar dat mij niet het gevoel geeft dat ik even goed op weg kan zijn naar de fitness in plaats van mijn werk (on a side note: gaan werken in joggingbroek is echt wel een aanrader!)

4a

Ik combineerde mijn sweatpants met een basic zwart T-shirtje van H&M en een hakje, wat volgens mij wel een must is voor kleine meisjes zoals ik!

3a

Ik geniet op dit moment echt wel van de overgangsfase van nazomer naar het najaar. Ik heb het nu wel even gehad met felle kleurtjes en ben blij dat ik weer wat donkerdere tinten uit mijn kast kan halen. Ook dat vleugje extra drama in de herfst vind ik leuk! Lees: donkere/feestelijke nagellak, pailletjes, fake fur: I love it!

T-shirt: H&M
Sweatpants: H&M
Pumps: Torfs
Tas: Forever 21
Ketting: Zara
Horloge: Michael Kors

handtekening

5 gedachtes over “Outfit of the day: sweatpants

Geef een reactie

