Sweater weather: leuke truien voor de herfst

sweater weather

Het gure herfstweer vraagt om heerlijk zachte truien. Ik heb absoluut een zwak voor alles wat nog maar in de buurt komt van een trui: sweaters, gilets, kimono’s,… als het maar lekker warm is! Met de winter in zicht vind je nu het mooiste aanbod in de winkels.

Net zoals vorig jaar zijn fluffy truien helemaal hot. Dit seizoen komen daar ook de bontgilets bij, een ietwat gewaagde, maar leuke trend indien goed gecombineerd! Ook feestelijke accenten zoals pailletten en glitters doen het zoals gewoonlijk goed. Ik word aangetrokken tot alles wat fonkelt, dus dit soort truien zijn helemaal mijn ding!

Het koude weer is volgens mij ook een excuus om je te hullen in lieve, schattige sweaters. Denk maar truien met hartjes, sterren of een rendier (aan jou om uit te maken of je dit enkel thuis draagt of ook buiten de deur ;-)). Ik ben alvast helemaal verliefd op de harttrui met gouden glitters van H&M! Denk er een warm dekentje en een kop chocomelk bij en je snapt toch wat ik bedoel?

Hieronder alvast een overzichtje van de leukste truien van het moment! Wat is jouw favoriet?

deel1
Mango: 44,99 euro, Vero Moda: 19,95 euro

deel2
H&M: 19,99 euro, H&M: 19,99 euro.

deel3
Asos: 49,76 euro, H&M: 39,99 euro.

deel4
Vero Moda: 59, 95 euro, Pull and Bear: 25,99 euro.

deel5
Zara: 139 euro, Mango: 29,99 euro.

deel6
Asos: 28,44 euro, Mango: 29,99 euro.

deel7
Mango: 19,99 euro, H&M: 9,99 euro.

handtekening

2 gedachtes over “Sweater weather: leuke truien voor de herfst

Geef een reactie

