Hot right now #1

hotrightnow3

Het leek me wel leuk om een nieuwe rubriek te starten, een soort inspiratiehoekje waar je regelmatig leuke tips en ideeën kan oppikken. Zie het als een weergave van mijn gedachten: ik deel er mijn ontdekkingen, wanna haves en vind-ik-leuk’s. Het maakt mijn blog niet alleen een stukje persoonlijker, ik kan ook sneller items met jullie delen zonder dat ik er een heel artikel aan hoef te wijden. Schenk jezelf dus snel een kopje koffie in, read on and get inspired! ♥

Mijn ultieme guilty pleasure? Naar Geordie Shore kijken! Een stichtend voorbeeld zijn de Geordies allesbehalve, maar de manier waarop ze zich telkens weer in nesten werken is voor mij pure ontspanning. Ik heb zelfs luidop zitten meejanken toen Vicky in de laatste aflevering vertelde dat ze het huis zou verlaten, maar dit geheel terzijde.

Waar de meisjes aan het begin van de reeks nog wat op zoek leken naar zichzelf (denk: overduidelijk gekleurd haar en groteske kapsels, slechte make-up en een maatje meer), hebben ze steeds meer weg van ware Twitter en Instagram iconen. De stroom aan fastfood maakte plaats voor salades en proteïneshakes en de Instagramaccounts van de meisjes bulken tegenwoordig van de fit-foto’s. Zowel Holly, Charlotte als Vicky hebben tegenwoordig een lichaam om u tegen te zeggen en stralen over het algemeen meer klasse uit.

charlotte

Ik ben alvast helemaal weg van Charlotte’s nieuwe kapsel. Het mogen dan wel extensions zijn, ik vind haar lichtbruine lokken met blonde highlights práchtig (en ook op haar nieuwe lippen ben ik stiekem wel wat jaloers). Misschien durf ik me wel een gelijkaardige coupe aanmeten in de lente, we’ll see!


1213611

Over haar gesproken, hoe cool is deze half up bun? Ik betwijfel of ik ermee weg zou geraken, maar Ariana Grande wears it like a pro! Voor meer half up bun inspiratie, klik hier.


Ik moet toegeven dat ik dit jaar nog niet helemaal on track ben wat betreft fit worden. Oké, ik ben eigenlijk helemaal niét on track. De zomer lijkt nog zover weg en ik hul me bij deze temperaturen liever in een warm dekentje dan naar de fitness te trekken. Nochtans is mijn eerste zomeraankoop al een feit. Ik zwichtte namelijk voor dit fantastische badpak van New Look.

badpak

Ik wil eigenlijk al lang eens een hip badpak kopen, maar hield het altijd bij bikini’s. Dit exemplaar vond ik te leuk om te laten liggen, ook al ben ik eigenlijk een fake tanner (geen uren bakken in de zon, geef mij maar zelfbruiner!). Het badpak heeft een open rug en bepaalde stukjes stof zijn transparant. I love it! Nu nog wat werken aan dat lijf natuurlijk 😉


HKMX_W1_P9_LEVEL_2_MEDIUM_BRA_322-rgb2

Zet jij je sportvoornemens nog steeds om in de praktijk? Neem dan zeker eens een kijkje bij Hunkemöller. Dit seizoen hebben ze er een hele leuke sportcollectie: van sportbeha’s over kledij tot accessoires. Zo wordt sporten toch een tikje aangenamer, niet? Ik ben alvast helemaal weg van bovenstaande sportbeha! Hopelijk volgen andere merken hun voorbeeld!

Have a happy Sunday!

handtekening

Geef een reactie

